Mededelingen

• Wil je dat je kind lekker in je vel zit? Vind je je kind te zwaar en wil je een gezondere leefstijl? Kun je daar hulp bij gebruiken? Meld je dan aan voor gratis deelname aan Keigezond Maastricht! Keigezond Maastricht is er voor kinderen/jongeren en hun gezin. Keigezond is een (gezins)programma voor kinderen en jongeren met overgewicht & obesitas, die lekker in hun vel willen zitten en willen werken aan een gezondere leefstijl voor de toekomst. Klik HIER voor meer informatie
  • CJG043 (centrum voor jeugd en gezin Maastricht) biedt de cursus ” rots en water” aan bedoeld om de weerbaarheid te vergroten. Voor meer informatie en aanmelden:
  • Medisch afval moet bijvoorbeeld altijd in de restzak. Ook hebben sommige inwoners blijvend moeite met lopen en kunnen ze daardoor het incontinentieafval niet naar het milieuperron brengen. Er zijn dus inwoners die door hun ziekte structureel meer (duur) restafval hebben. Zonder dat zij hier zelf iets aan kunnen doen. De gemeente Maastricht wil deze inwoners helpen. Dit door een aantal gratis restzakken en/of een medische afvalemmer voor in huis te verstrekken. Hier leest u welke eisen er gelden en hoe u deze tegemoetkoming kunt aanvragen.
  • Bent u verhuisd of heeft u een nieuw telefoonnummer?  Geef het ons a.u.b. zo spoedig mogelijk door. Dit kan telefonisch of u meldt zich bij de balie.
  • Bericht van gemeente Maastricht: Mantelzorgers zorgen onbetaald en vaak langdurig voor een familielid of bekende. Daar bent u als zorgvrager natuurlijk blij mee. Maar wij als gemeente ook. Daarom is er de mantelzorgwaardering. U kunt uw mantelzorger daarvoor ieder jaar aanmelden tussen 15 maart en 31 december. Uw mantelzorger ontvangt dan € 75,00 Klik HIER voor meer informatie
  • Wist u dat u gebruik kan maken van onze “WebApp” ? Door u aan te melden voor deze app, kunt u gebruik maken van ons digitale portaal en kunt u uw dossier raadplegen. Zo kunt u o.a. bloeduitslagen, medicatievoorschriften en aantekeningen van uw huisarts inzien. Meer weten? Klik  HIER.

Huisartsenpraktijk Pottenberg

balie pottenberg huisarts

Potteriestraat 131, 6216 VD Maastricht
.
   043-3433809 (toets 1 bij spoed)
   Huisartsenpost: 043 7500123

WebApp

Voor praktische informatie en uitleg over spreekuren

Servicegericht

Onze medewerkers staan elke dag voor u klaar

Transparant

Door het gebruik van de WebApp heeft u altijd inzicht in uw medicatie en lab-uitslagen

Korte wachttijden

U kunt altijd snel bij ons terecht op het spreekuur

Heeft u een nieuw adres? Geef het aan ons door

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?
Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten. Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent.

Zoekt u specifieke informatie over medicijnen?
Voor informatie over medicijnen verwijzen wij u graag door naar de website Apotheek.nl.
Apotheek.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over medicijnen. Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent.

Bent u al aangemeld op het Landelijk Schakelpunt?