Mobiliteitscentrum Holy Praktijk voor Fysio& Manuele Therapie uitgelicht
Om de behandelingen zo efficiënt en prettig mogelijk te laten verlopen willen wij u graag vooraf enige informatie geven. Wij vragen u:
Uw afspraakkaartje en een grote handdoek elke behandeling mee te nemen.
Zoveel mogelijk gebruik te maken van de reguliere openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 07.30 tot 18.00 uur.
Uw verzekeringspolis na te lezen wat betreft het aantal behandelingen wat vergoed wordt door de verzekeraar.
Afmeldingen graag tenminste 24 uur voor de afspraak door geven, zodat wij een andere patiënt kunnen inplannen. Als u niet of te laat afmeldt en wij kunnen geen ander patiënten inplannen, wordt de gereserveerde tijd in rekening gebracht. Als we er niet zijn, spreek dan alstublieft de voicemail in. Wij bellen terug.
In de wachtruimte plaats te nemen tot u door ons persoonlijk wordt opgehaald.
Begrip te hebben als u enkele minuten moet wachten. We weten dat ook u zich heeft moeten vrijmaken voor een behandeling, dus we proberen een wachttijd te vermijden.
In de gehele praktijk niet te roken.
Uw verwachtingen t.a.v. de behandelingen kenbaar te maken.
In uw eigen belang vragen te blijven stellen en de veranderingen in uw klachtenbeeld bij iedere nieuwe behandeling aan te geven, dus ook de ongemakken die u thuis ondervindt of op uw werk. Deze informatie geeft ons meer inzicht in uw aandoening.
Ter ondersteuning van het behandeleffect onze adviezen serieus te nemen en op te volgen.
Te overleggen met uw behandelend fysio/manueel therapeut, als u tussentijds naar de arts wil gaan. De therapeut kan u zo nodig een brief met relevante informatie meegeven.
Eventuele klachten aan ons te melden. U bewijst ons daarmee een dienst. Met die informatie kunnen we onze kwaliteit nog beter waarborgen. Tevens zijn wij aangesloten bij de klachtencommissie van het KNGF.